CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, April 24, 2011

:: Alahaiii , ::

alahaiii, ape laa nak jadi ngan aku ni, naik motor ngan orang lain je exident, naik ngan orang lain je exident ~ aku ni memang tak boleh bawak orang lain eh ? xD kalau tak boleh lambat skit kot minyak motor aku abiss, HAHAHA ! dah, bukan aku nak cite pasal minyak or aku tak boleh ada penumpang tambahan kat belkang aku, mehh atok nak cite pasal kejadian menyayat hati semalam ^^



pada Sabtu 23 April 2011 bersamaan hari jadi kakak aku, aku dan kawan terbaik aku telah menerima luka-luka yang agak teruk, aku je yang teruk, amar tak pun xD dan oleh kerana kejadian ini lah terpaksa aku duduk rumah terbaring tak buat apa-apa =.=' kejadian ini jugak laa yang memaksa aku tak boleh pergi sekolah kesayangan aku selama seminggu ! makk, nak pergi sekolah T.T

amar punye luka just kat ibu jari kaki, entah camne kaki dia boleh luka, padahal aku yang bawak =.=' dan mangsa yang terbaik adalah SAYA xD terpaksa melihat lubang di lutut belah kaki kiri, makaihh ! tak pernah kot excident sampai lutut aku nampak tulang =.=' aku masa awal-awal kena ouh, muka still cool beb ! dah aku angkat seluar aku sebab pelik jugak nape darah tak berhenti kuar, tup-tup angkat, mau pengsan aku ! wahh ! besarr nya lobang ! dan pada masa tu laa, aku rasa cam nak pengsan =D

gambar stoking saya yang baru pakai sekali je xD



pandangan aku cam kabur je, putih je aku tengok keadaan sekeliling aku =.=' okayy, sekarang atok nak cite pasal kawan terbaik atok plak, boleh kan ? xD Muhammad Amar Ikhwan B Hussein Sukri engkau laa satu-satunya kawan aku dalam dunia ni yang sentiasa ada bila aku excident ^^ aku pun tak tahu laa nape setiap kali aku excident or jatuh dalam lubang ke, kau sentiasa je ade nak tolong aku =)

insyaallah aku akan sentiasa ada nak tolong kau lepas ni amar, aku tengok air mata kau jatuh time aku nak pengsan kan =') kau sanggup pegang aku sebab takut aku jatuh, kau pergi cari doktor sebab kau tak nak aku lagi banyak kehilangan darah kan, kau memang kawan aku yang TERBAIKK ! terima kasih amar =D

0 comments: