CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, May 8, 2011

:: Exam Lagii =.=' ::

pernah tak korang rasa cam tak nak amik exam ? xD *tak payah tipu, memang betul korang benci exam kan* aku kalau boleh tak nak je amik exam ouh ! bukan kerana takut nak tengok markah aku xP tapi tak nak kasi otak "terbaikk" aku ni jadi tension sebab duk pikiq pasal exam je memanjang haa ! ^^ tapi kalau fikir-fikir balik, bagus gak "Kerajaan Malaysia" ni buat exam untuk student-student "terbaikk" dia terutama macam aku ni =D korang boleh nampak dari segi aku tulis ni macam aku happy je nak exam kan ? xD *benci exam ! benci exam !*




hell yeahh ! xD


tapi kalau bagi budakbudak yang cerdik pandai lagi bijak dan lagilagi lah ! *malas aku  puji diorang banyak-banyak xD* time exam laa paling diorang ni semua duk tunggu ngan menunggu satu sama lain nak tunjuk saper lagi terer bab-bab meniru dan menipu cikgu ! *ehh ! silap-silap ! tuu aku xD* dan esok start balik laa aku 'berperang' ngan kertas-kertas yang bakal diconteng oleh aku ! cewahh ! ayat ! xD boleh dah aku dapat A dalam exam BM nanti ^^ tapi satu je aku pelik skit pasal exam kali ni ouh, awal-awal PI dulu yang start, lepas agama baru laa start BM =.='

gilergilergiler ! xD



tapi nasib baik laa jugak paper +Math, Chemistry, Physics dalam kelas, yang paper lain-lain semua kena buat dalam dewan sekolah yang besar lagi nyaman kerana angin sepoi-sepoi bahasa =D esok dah exam tapi aku sempat lagi buat lawak untuk "menlawakkan" diri aku sendiri supaya tak terasa stress sangat untuk esok xD btw, saper-saper yang baca ni, tolong doakan untuk aku tau supaya otak "terbaikk" aku ni boleh berfungsi lagi baik dan aku boleh jawab dengan kelajuan yang maksima ! HAHAHA xD *jangan risau, kertas aku tak pernah kosong ^^*

0 comments: